top of page

Regulamin uczestnictwa w Klubie

„ZAŁOGA MARZEŃ”

 

Cel i założenia klubu:

1. Celem klubu jest zaangażowanie osób fizycznych do wsparcia działań Fundacji Ocean Marzeń w Polsce i zagranicą, w formie wsparcia finansowego oraz promocji idei pomocy młodzieży pozostającej pod opieką Fundacji Ocean Marzeń.

2. Klub „ZAŁOGA MARZEŃ” (dalej: „Klub”) jest projektem organizowanym przez Fundację Ocean Marzeń (dalej: „Fundacja”), służącym realizacji celu określonego w ustępie powyższym.

3. Fundacja jednostronnie określa warunki i zasady udziału w Klubie na podstawie niniejszego Regulaminu.

4. Szczegółowe informacje na temat Klubu dostępne są na stronie

https://www.oceanmarzen.org.pl/zaloga-marzen

 

Zasady udziału w Klubie:

5. Uczestnictwo w Klubie ma charakter dobrowolny.

6. Zgłoszenie Klubowicza do udziału w Klubie następuje poprzez dokonanie wpłaty na konto Fundacji o numerze PL21124062181111001043566555 z konta darczyńcy, z dopiskiem w tytule Załoga Marzeń (lub innym), lub dokonując wpłaty za pośrednictwem systemu Paypal. W przelewie Fundacja otrzymuje dane darczyńcy oraz informacja odnośnie wysokości darowizny na rzecz Fundacji. Dokonując wpłaty darczyńca potwierdza że znana jest jej treść Regulaminu Klubu.

7. Decyzja o przystąpieniu Firmy do Programu podejmowana jest przez Fundacja na podstawie prawidłowo zaksięgowanej drugiej darowizny.

8. Darczyńca zostaje poinformowana o dopuszczeniu go do udziału w Klubie, w terminie nie późniejszym niż 10 dni roboczych od momentu zaksięgowania drugiej darowizny na koncie Fundacji.

Zasady komunikowania udziału darczyncy w Klubie:

9. Podstawowym narzędziem komunikowania udziału darczyńcy w Klubie jest znak Klubu ZAŁOGA MARZEŃ, który podlega ochronie prawnej zgodnie z przepisami obowiązującymi na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 

10. Znak Klubu nie może być w jakikolwiek sposób modyfikowany.

11. Posługiwanie się znakiem i nazwą Programu, poszczególnymi jego elementami wymaga pisemnej zgodny Fundacji. Zgoda taka jest wymagana każdorazowo przed zamieszczeniem znaku i/lub informacji o współpracy na stronach internetowych, czy jakichkolwiek materiałach promocyjnych.

12. Zgoda na wykorzystanie znaku Kluby przyznawana jest na czas dokonywania wpłat darowizn na konto Fundacji plus 1 miesiąc, od momentu ustania płatności. 

Postanowienia końcowe:

14. Fundacja zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu i tym samym warunków udziału w Klubie. Wszelkie zmiany uznaje się za obowiązujące od momentu upublicznienia ich na stronach internetowych.

bottom of page